A Ford Fusion népszerű autó volt a vásárlók körében, mert versenyképes áron a normál Fiestánál tágasabb, és a nagy hasmagasság miatt akár a szőlőhegyre-járásra alkalmas autót kapott az ember. Az utód B-Max ezzel szemben egy klasszikus egyterű lesz.

Jól látszik a minimális álcázást viselő prototípuson, hogy a vonalvezetés lényegében megegyezik a genfi tanulmánnyal, épp csak hétköznapi részletekkel helyettesítették a látványos megoldásokat. Megtartották azonban a hátsó tolóajtót, és minden bizonnyal a sokoldalúan alakítható második üléssor is ott marad a fedélzeten.

Magas építésű, igazi egyterű lesz a Ford B-Max Magas építésű, igazi egyterű lesz a Ford B-Max

Műszakilag is hoz újat az autó, itt mutatkozik be a Ford egyliteres turbómotorja, amely majd a Fiestához is elérhető lesz idővel. Az alapváltozatokban 1,25 literes négyhengeres dolgozik majd, egyedüli dízelként a 90 lóerős 1.6 TDCi lesz választható.

Hátul tolóajtók könnyítik meg a beszállást Hátul tolóajtók könnyítik meg a beszállást