A Stellantis konszern 2038-ra akarja elérni a karbonsemleges működést, ennek eléréséhez 2030-ig bezárólag 75 akkumulátoros-elektromos autót dobnak piacra. Az évtized végére már csak villanyautók lesznek az európai kínálatban, Észak-Amerikában ekkor érik el az 50%-os arányt, a világ többi részére vonatkozóan nem árultak el pontos időtervet. Minden területre kiterjed a konszern figyelme, így a jelenleginél több energiát fordítanak például a használtpiacra is – Európa-szerte egyre öregszenek a gépjármű-flották, ami arra utal, hogy egyre tovább használják azokat az emberek. Nagyobb figyelmet szentelnek az online értékesítésnek, terjesztik az előfizetéses szolgáltatásokat – 2030-ra évi 20 milliárd euró bevételt remélnek ettől –, a kínai piacot teljes egészében helyben gyártott autókkal akarják meghódítani, függetlenítve az ottani szerepvállalást a geopolitikai tényezőktől.

2023-ban dobják piacra az első, akkumulátoros-elektromos Jeep-et, 2024-ben jön a Ram nagyméretű elektromos pickupja, majd ezeket gyorsan követik a többi újdonságok. Annak érdekében, hogy ez a felgyorsított elektromos átállás megvalósítható legyen, a jelenlegi tervekben szereplő évi 260 GWh akkumulátor-gyártó kapacitást évi 400 GWh-ra emelik.