Annak ellenére a Sanghaji Autószalont választotta a Lexus a GS300h hibrid változat bemutatására, hogy ez a típus nem lesz túl népszerű a távol-keleti országban – ha már környezetvédelem, akkor arrafelé minden bizonnyal a GS450h-ra szavaznak a vásárlók.

A 2,5 literes, négyhengeres benzinmotor és elektromotor kombinációjával a dízelpárti európai vásárlókat próbálja meggyőzni a Lexus arról, hogy igenis van alternatívája a rengeteg káros anyagot, szilárd részecskét a levegőbe eregető turbódízelnek, ráadásul úgy, hogy nincsenek költségesen javítható alkatrészek sem, úgymint turbófeltöltő vagy épp közös nyomócsöves befecskendezés. Valószínűleg itt is az IS300h-ban ismert rendszerteljesítményt tudja majd a hajtás, ami 233 lóerőt jelent. A a szabványos átlagról annyit árultak el, hogy 110 g/km alatt marad a CO2-kibocsájtás, ami 5,0 l/100 km alatti fogyasztást jelent. Európában még az idén megindul a Lexus GS300h forgalmazása, pontos időpont illetve vételár jelen pillanatban még nem ismert.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!