Múlt pénteken ünnepélyes keretek között megnyílt a FordStore Petrányi, a FordStore Szentendre, és a FordStore Solymár autószalon, az első hármat 2016 végéig még 5 ilyen értékesítési pont követi. A FordStore kereskedések új, közvetlenebb módon ismertetik meg a ügyfeleit a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak kínálatával – többek közt a vadonatúj Mustanggal, vagy a hamarosan érkező 350 lóerős Ford Focus RS-sel és Edge szabadidő-autóval. Az M3 és az M7 kivezetőjénél, valamint Szentendrén található új FordStore márkakereskedésekben kapnak helyet az új Vignale Szalonok is, amelyekben a vásárlók felfedezhetik a Ford új, prémium filozófiáját megtestesítő Vignale modelleket.

“Arra törekszünk, hogy a FordStore kereskedések a kategória legmagasabb szintű vásárlói élményét kínálják – a helyszínen és online egyaránt. A FordStore a Ford legjavát testesíti meg, és méltóképpen képviseli a márkát Magyarországon,” magyarázta el Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. “Manapság az autóvásárlás online kezdődik. Sokan már alaposan tájékozódnak a különböző digitális csatornáink segítségével, mielőtt betérnek a Ford autókereskedésbe; ezek az ügyfeleink tisztában vannak azzal, hogy mit akarnak, egyre inkább arra vágynak, hogy a fizikai vásárlás élménye pontosan az legyen, aminek most neveztem: nagybetűs Élmény.”

Minden FordStore márkakereskedés jól elkülönített zónákra tagolódik, amelyek könnyen érthető neveket kapnak. Az elsődleges fogadótér a “hello” zóna, a szerviz szolgáltatásokkal kapcsolatos igényeket a “gondoskodás” zóna munkatársai intézik, a hívogató “felfedezés” zónában pedig a kihelyezett táblagépek, katalógusok, mintadarabok és 3D-hatású videók segítségével a látogató akadálytalanul hozzájuthat bármilyen információhoz, s igényei szerint konfigurálhatja, majd életnagyságban is megtekintheti autóját. A Transit-vásárlók és az üzleti vásárlók kiszolgálására külön e célra kialakított terület szolgál.

Vignale Lounge

A FordStore márkakereskedés szerves részét képezi a Vignale Szalon, ahol egy külön erre kijelölt Ford Vignale értékesítési tanácsadó szervezi a vásárlók személyre szabott szolgáltatásait, és mutatja be az érdeklődőknek a Vignale-modelleket. A személyre szabott szolgáltatások közé tartozik a szervizelt autók be- és hazaszállítása – akár otthoni, akár irodai címükre –, és a szervizelés időpontjának az ügyfelek számára legkedvezőbb módon történő ütemezése. A kereskedés munkatársai a Vignale autókat mindig kiemelt figyelemmel kezelik, és teljesen kitakarítva adják vissza tulajdonosaiknak.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!