Meghiúsult a Ssangyong értékesítése a dél-koreai Edison Motors által vezetett konzorciumnak – az autógyártó mellett a Keystone Private Equity és a Korea Corporate Government Improvement befektetési alapok voltak a részesei –, miután azok nem tudták előteremteni a 74,65%-os részvénycsomag vételárát. Amikor januárban aláírták a megállapodást, a 305 milliárd won-os vételár 10%-át fizették meg a potenciális vásárlók, a fennmaradó 274,3 milliárd won-t március 25-ig kellett volna előteremteni. Újra csődbiztos vezeti a Ssangyong autógyárat, és újra várják a befektetőket, közben a márka tovább folytatja megújulását.

A tervek szerint halad a J100-as néven bejelentett alvázas terepjáró/pickup fejlesztése, amelyet még az idén bemutatnak, és az elektrifizált hajtás mellett 2023 végétől akkumulátoros-elektromos hajtással is elérhető lesz. A Ssangyong 2021-ben 84 496 autót értékesített, ami 21%-kal alacsonyabb, mint 1 évvel korábban, Európában 15%-kal 11 130 autóra növelte eladásait. A dél-koreai cég 2023-ban már Szaúd-Arábiában is gyárt autókat, egészen pontosan a hely Saudi National Automobiles Manufacturing (SNAM) kezdi meg a Rexton terepjárók és Musso pickupok összeszerelését.