Alig négy évet volt piacon a Genesis G80-as nevű nagyautója, ami annak köszönhető, hogy gyorsan kellett önállósodnia a Hyundai márkából kiszervezett prémiummárkának. Amíg az eddigi autó még az anyacég iránymutatása alatt készült, az új modell már saját arculat alapján lett felépítve. A legszembetűnőbb a hatalmas méretű, ötszögletű hűtőrács, de a vízszintesen osztott első-hátsó lámpák és ezek menetfényével párhuzamosan világító, az első sárvédőkben elhelyezett oldalsó irányjelzők is egyedi megoldásnak számítanak.

Az A oszlop vastagságának minimalizálásával javítják a kilátást, a műszerfal meghatározó része a középre beépített 14,5 colos képátlójú kijelző, a kormány mögött 12,3 colos képátlójú, 3D-s megjelenítésre képes darabot találunk. A szellőzés kapott egy külön konzolt, van egy forgókapcsoló az automatikus váltóhoz, a központi kezelőszerven írni is lehet, és természetesen van hangvezérlés is. A vezetőülésben hét légpárna található, amelyek segítségével automatikusan korrigálja a vezető testhelyzetét az elektronika, és masszázsfunkciót is tud. A benzinmotorokhoz aktív zajkioltást is adnak.

Teljesen új padlólemezre építik fel a G80-as második generációját, a hossz 4995 mm, a szélesség 1925 mm, a magasság 1465 mm és 3010 mm a tengelytávolság. A karosszéria 19%-a alumíniumból készül, ez is szerepet játszik abban, hogy az elődhöz képest 110 kg-mal csökkent a saját tömeg. Az alapmotor 2,5 literes négyhengeres turbó 304 LE/311 Nm-rel, ezenkívül 2,2 literes turbódízel választható 210 LE/450 Nm-rel, a csúcsmotor 3,3 literes V6-os biturbó 375 LE/391 Nm-res teljesítménnyel. A váltó minden esetben nyolcfokozatú automatikus, az összkerékhajtás választható.