Ahogy a Panamera limuzinnál is történt, a Cayenne félidei átalakulásakor egy kicsit sarkosabbá tették a megjelenést a fényszórók új formájával és az első lökhárító átalakításával, utóbbinál nagyobb lett a légbeömlő mérete. Ezzel párhuzamosan újak az első sárvédők és a motorháztető is.

A legjelentősebb változás azonban mégis az, hogy a csomagtérfedél átalakításával sikerült a hátsó lámpák formáját egész elfogadhatóvá tenni. Igazán különleges megjelenést kölcsönöz a felfrissített Cayenne-nek, hogy a feláras (a Turbo-nál széria) LED-fényszórónál csillagszerűen rendezték el a fénykibocsájtó diódákat. Az utastérben két jelentős változás van, a kormányon elhelyezett váltófülek megegyeznek azokkal, amelyeket a 918 Spyder is használ, az áttervezett hátsó ülés jobban tartja a testet, és immár szellőztetéssel is rendelhető.

Technikailag aktív légbeömlőkkel, javított motorleállítóval csökkentették az összes erőforrás szabványos fogyasztását, illetve motorfék helyett immár szabadon gurul a Cayenne. Nincs többé szívó V8-as, ehelyett 3,6 literes, biturbó V6-os kínálnak 420 lóerős teljesítménnyel (+ 20 LE, 0-100 km/h 5,4 sec; 0,5 s javulás), a V8-as turbómotor immár 520 lóerős (+ 20 LE, 0-100 km/h 4,4 s; 0,3 s javulás). A 3,0 literes dízel immár 260 lóerős (+ 16 LE, 0-100 km/h 7,2 s; 0,3 s javulás), a V8-as dízel teljesítménye 380 lóerő (+ 3 LE, 0-100 km/h 5,3 sec; 0,4 s javulás). Búcsúzott a hibrid modell, amelynek helyét a kábeles hibrid veszi át a kínálatban, ez 20-30 km-t tud megtenni akkumulátorról, rendszerteljesítménye 410 lóerő, a 100 km/órás sebességet 5,9 másodperc alatt éri el, szabványos fogyasztása 3,5 l/100 km. A Párizsi Autószalonon esedékes bemutatót követően kerül a kereskedésekbe a megújult Porsche Cayenne.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!