Íme a lépcsős hátú Astra. Az eleje és a fara a Buick fejlesztése Íme a lépcsős hátú Astra. Az eleje és a fara a Buick fejlesztése

A Buick márka először merészkedik le a kompakt kategória bugyraiba, a hatásos belépőt az aktuális Opel Astra lépcsős hátú változatával hajtja végre. Az autóhoz új orrot és hátsó rést terveztek a prémium besorolásnak megfelelően nem spóroltak a krómmal, az utastér elkészültéhez pedig több tehenet is feláldoztak.

A Buick Verano névre hallgató autónak a műszerfala a színektől és a márkajelzéstől eltekintve megegyezik az Astra műszerfalával, a 2685 mm-es tengelytávolság is arra utal, hogy csak a külsőt érintik a karosszéria változásai. A kényelmet és felszereltséget az OnStar rendszerrel fejelték meg, az értintőképernyős navigációt és műholdas rádiót is tartalmazó berendezés segítségével internetről bárhonnan meg lehet nézni, mennyi üzemanyag van az autó tankjában, vagy épp mennyi a km számláló állása.

Földszínek és olcsó hatású fabetét minden mennyiségben - amerikában ez a prémium Földszínek és olcsó hatású fabetét minden mennyiségben – amerikában ez a prémium

A Verano ugyanazt a futóművet kapja, mint az európai Astra, műszakilag az a legnagyobb változás, hogy motorpaletta helyett mindössze egy erőforrással adják. A 2,4 literes Ecotec négyhengeres teljesítménye 177 lóerő, és alapáron hatfokozatú, automatikus váltóval párosítják. A Detroiti Autószalonon bemutatkozó autó forgalmazása 2011 utolsó negyedévében indul meg az Egyesült Államokban.

Nem spóroltak a krómmal, de nem is ér át a csomagtér-fedélen a léc Nem spóroltak a krómmal, de nem is ér át a csomagtér-fedélen a léc