Még mindig van szusz a 2006-ban bemutatott Fiat 500-as miniben, épp ezért továbbra is gyártásban hagyják a típust annak ellenére, hogy érkezik majd az akkumulátoros-elektromos kivitel a PSA konszern CMP padlólemezén. A szigorúbb flottafogyasztási előírások teljesítése érdekében búcsúzik a kézi váltós 1,2-es benzines (69 LE/102 Nm), amelynek a helyére a FireFly motorgenerációba tartozó 1,0 literes blokk kerül – turbó nélkül, 70 lóerős és 90 Nm-es teljesítménnyel. Egy12V-os feszültségen működő indítógenerátor is van ehhez a blokkhoz, aminek köszönhetően az új motorral 3,9 l/100 km a szabványos átlag, a CO2-kibocsájtás 90 g/km. A Dual Logic robotváltós kivitel továbbra is az 1,2-es motort kapja. A Fiat 500 Hybridben debütáló új motor hamarosan bekerül a Panda és a Lancia Ypsilon motorterébe is.