Ma már nincs prémium-gyártó nagy méretű szabadidő-kupé nélkül, így a koreai Genesisnek is lépnie kellett. A GV80-as modellfrissítésével egyszerre jelentették be a GV80 Coupé-t, amely az Atletikus Elegancia márkaaculatot eleveníti meg. Mindkét karosszériában közös a látványosabb hűtőrács és a mikrolencséket használó, 2 soros fényszóró, és egy kicsit több krómot használnak, mint korábban. Eltérés a tetővonalban és a hátsó lámpában van, illetve a GV80 Coupé saját 20 és 22 colos felniket kap.

Műszakilag nincs eltérés a Genesis GV80 és a GV80 Coupé között, az alapmotor 2,5 literes turbó (304 LE 5800/perc, 430 Nm 1650-4000/perc), az opciós erőforrás a 3,5 literes V6-os turbó, amelynél még elektromos (48 V) légsűrítő is van (380 LE 5800/perc, 540 Nm 1300-4500/perc). Amíg a GV80-as hátsó és összkerékhajtással is elérhető, a GV80 Coupé csak összkerékhajtással készül. Természetesen a vezetőtámogató rendszer tudását fejlesztették, finomabban működő/nagyobb hatótávolságú segédekre számíthat a sofőr.