Decemberben még meglehetősen kezdetleges karosszériával mutatta be a Munro a Series M első prototípusait, mostanra készültek el a némileg finomított sorozatgyártású változattal. A szögletes karosszéria ellenére azt állítják, javult az aerodinamikai teljesítmény, illetve a hűtés hatásfoka is javult, illetve nagyobb lett a vezető látómezője.

Alapfelszerelés a mechanikus összkerékhajtás, 2 hajtómotor közül lehet választani, az M170-es 231 LE, az M280 381 LE teljesítményű. Az LFP akkumulátor kapacitását nem közölték, de azt igen, hogy 130 kW villámtöltésre van lehetőség, és hogy terepen 320 km-es hatótávolságot lehet realizálni egy feltöltéssel. Eddig mintegy 250 előrendelést gyűjtött a Munro a Series M típusra, a sorozatgyártású modellek kiszállítását 2024 közepén kezdik; a gyártás ütemének felgyorsításához közösségi finanszírozást indítottak, a cél, hogy 2027-re elérjék az évi 2500 autós kapacitást.