Nem egy konkrét típust, hanem az egész szabadidő-autó kategóriát másolták le a Lifan autógyár tervezői, miközben az X60-ast alkották. Az orr Chevrolet Captiva, az első sárvédők Mazda CX-7, a tetővonal Renault Koleos, a műszerfal Toyota RAV4 – a végeredmény egész emészthető lett.

Műszakilag még ennyit se törődtek az autóval, mindössze egy darab, 1,8 literes, 136 lóerős benzinmotor és ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó van, a vásárló csak első- vagy összkerékhajtás közül választhat. ESP-nek nyoma sincs, légzsákból is csak kettővel tud szolgálni a Lifan X60.

Bent egyértelműen a RAV4 volt a példa, igaz, jóval nagyobb dobozt tettek a műszerfalra Bent egyértelműen a RAV4 volt a példa, igaz, jóval nagyobb dobozt tettek a műszerfalra