Valami újat akart mutatni a Jeep márka az aktuális Cherokee generáció piacra dobásakor, és bizony mind a mai napig emlékezetes egy-egy találkozás. Most azonban búcsúzunk a formabontó orrtól, helyére a márka többi típusáról ismert megjelenés kerül. Hátul nemcsak a lámpák lettek LED-esek, de a rendszámtábla is feljebb költözött.

Mivel az utastérrel kapcsolatban eddig se érte kritika az autót, nem is nagyon változtak a dolgok, kicsit több a fényezett fekete és kályhaezüst a műszerfalon, illetve a váltókar előtti részen új helyre kerül az USB- és szivargyújtó csatlakozó, hogy nagyobb lehessen a tároló. A csomagtér méretét megnövelték, az oldalsó borítóelemek áttervezésével 7,5 centivel nőtt a szélesség, tetőig pakolva az ülések mögötti részt immár 764 literes a raktér.

Bővült a motorkínálat, az USA-ban alapmotornak számító 2,4 literes szívómotor 4 lóerővel gyengébb lett, 180 lóerővel folytatja pályafutását, a 3,2 literes V6-os 271 lóerős marad. Új elem a 2,0 literes, 270 lóerős turbómotor megjelenése, ami 400 Nm-es maximális nyomatékával még a V6-ost is maga mögé utasítja 76 Nm-rel, és takarékosabb is; azért hagyták meg a V6-ost a kínálatban, mert az nagyobb tömegű utánfutót vontathat.