Brazíliában két húzómodellje van a Peugeot-nak, a 208-as és a 2008-as, ezeknek készítette el a különleges megjelenésű csúcsváltozatait a helyi fejlesztőrészleg. Mindkettőt féldrágakőről nevezték el. A 208 Piryt esetén aranyszínű dekorral dobták fel a mattfekete karosszériát, a felnik a GTi-ről jönnek (ez nem kapható Brazíliában).

A technika egyébként a helyi csúcsváltozaté, a GT-é, azaz 173 lóerős 1,6-os turbómotor hajtja az első kerekeket 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó közbeiktatásával. Az utastérben bőr-alcantara kárpitot alkalmaztak arany színű díszvarrással, a padlószőnyeget pedig Swarowski kristályokkal dobták fel.
peugeot2
A 2008 Kianyt is az 1,6-os turbómotort kapja, ennél már 18 colosak a felnik, és a kék karosszéria ezüstös fóliadekorációja rálóg az oldalablakokra is. Az optikai tuning mellett jelen esetben az utastérhez is komolyabban hozzányúltak, a második sorban nem pad, hanem két, egymástól egy méretes konzollal elválasztott ülés található. Erre azért volt szükség, mert a csomagtartóban villanymotoros rásegítésű kerékpárt lehet szállítani, és kellett pár extra centi, amelyet a két ülés között találtak meg.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!