2021 végén jelentette be villanyautó-offenzíváját a Nissan, miszerint az évtized végéig 13 akkumulátoros-elektromos modellt dobnak piacra, és hogy az emberek képzeletének adjanak valami támpontot, 4 digitális tanulmányautót is megmutattak. Ezek között volt a vezetési élményt a középpontba helyező Max-Out kabrió, amelyet most a gyakorlatban is megépítettek – a japán főhadiszálláson rendezik meg február 4-március 1 között a Nissan Futures tárlatot, ahol ez az egyik kiállítási tárgy.

Tanulmányról lévén szó a szélvédőn kívül nincs időjárás elleni védelem, de van látványos LED-grafika. A lényeg itt igazából azon van, hogy a Max-Out a legjobb bizonyíték arra, hogy a Nissan mérnökei az elektromos korban se akarnak lemondani a sportos modellekről, azaz valamilyen formában továbbviszik majd a Z-vérvonalat. Egyelőre azonban még konkrét modellújdonságok helyett inkább az elektromos hajtásról, az energiát leadni is képes fedélzeti töltőkről illetve az akkumulátor-újrahasznosításról (mármint annak problémáiról) szól a kiállítás, a villanykabrió csak járóképes dísz.