A közeljövő prémium utazási élményét hivatott megjeleníteni az FCA által a CES kiállításra készített Airflow Vision tanulmány. Anno 1934-ben a Chrysler által piacra dobott Airflow volt a világ első olyan sorozatgyártású autója, amelyet alacsony légellenállásúnak terveztek, a modern kori változatnál már a belső téren van a lényeg és a márkanevet is elhagyták.

A hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt Chrysler Pacifica egyterű sík padlóját és alapterületét vették alapul az újfajta belsőhöz, amiben azonban nem három sor és 7 ülés található, hanem négy kényelmes fotel. A lényeg a digitális technológiákat jelenti, egyfelől a beépített készülékek segítségével lehet kalandozni a virtuális térben menet közben, másfelől mindenféle kapcsolódási és töltési lehetőségek is vannak. A fejlesztők különösen büszkék arra, hogy a menüket személyre lehet szabni, így mindenki a saját ízlésének megfelelő környezettel találkozhat az Airflow Vision fedélzetén.

A mai egyterűekhez képest igyekeztek sportos megjelenést készíteni, a kristályfehér karosszéria alját sötétkékre fényezik, a kerekeknél pedig kronográfokhoz hasonlóan míves kialakítással igyekeztek villanymotorhoz hasonló hatást kelteni a formatervezők.