A modern korban egy kicsit elhalványult a Mulliner név, amely egyedi igények alapján befejezett nagyszériás Bentleyt jelentett, de ez most megváltozik. A világ legrégibb karosszériaépítő műhelye, a Bentley Mulliner a jövőben minden egyedi kívánságot ki fog elégíteni, legyen szó egyedi színről vagy épp teljesen egyedi karosszériáról. A most bemutatott Bacalar nevű kétszemélyes sportkocsi még csak nem is a legextrémebb példa arra, hogy mire képes az új üzletág, de gondolatindítónak tökéletes.

Szemmel láthatóan a Continental GT alapján valósították meg a vezetési élményt a középpontba helyező barchettát, a karosszérián felfedezhetőek a tavalyi centenárium alkalmából bemutatott 100 EXP GT vonásai, politikailag korrekt módon rengeteg újrahasznosított anyagot használtak fel – ezek közé tartozik például az 5000 éves mocsári tölgyből készített műszerfal is –, nem spóroltak az emberi munkával sem, egy üléshez például 148 199 egyedi öltést végeztek el a varrók. Az autóhoz egyébként poggyászkészletet is mellékelnek, amelynek a színe megegyezik majd az autóéval.

Mind a 12 szerencsés ügyfél, akiket kiválasztottak a Bentley Bacalar-ra jelentkezők közül meghatározhatja autójának színeit. A technikába nincs beleszólásuk, de nem is nagyon kell tovább fokozni a 659 lóerős, 900 Nm nyomatékú biturbó W12-est, ami nyolcfokozatú duplakuplungos váltón keresztül hajtja a kerekeket. A kiindulási alapot jelentő Continental GT-hez képest 20 mm-rel kiszélesítik a nyomtávot, de a kényelem (vagy gombnyomásra a sportosság) jegyében megtartják a 48V-os Dynamic Ride System-et.