Nagy vonalakban ugyan a Chiron típuson alapul, az új Bugatti Divo azonban mégis külön modellnek tekinthető, hiszen teljes új karosszériát álmodtak meg a formatervezők, ami a modern részletek mellett még 90 kg-mal nagyobb leszorító-erőt is termel. A függőleges vezetőszárny mögött negyedével szélesebb spoilert helyeztek el, amely erős fékezésnél függőlegesbe áll, hogy ezzel is segítse a lassulást.

Javítottak a motor- és a fékrendszer hűtésén is, a tetőívet arra használják, hogy az akörül áramló levegő még nagyobb tempóval essen be a szívócsatornába, és így a motorba. Maga a 8,0 liter lökettérfogatú, W16-os négyturbós erőforrás változatlan, maximális teljesítménye 1500 LE/1600 Nm, de mivel nincs „végsebesség” üzemmód a fedélzeten, a végsebesség épp csak eléri a 380 km/h-s sebességet, miközben a Chiron 420 km/h-val is képes haladni.

A Divo esetén a kanyargós úton elérhető nagy sebességre koncentráltak, ennek érdekében vékonyabb zajszigeteléssel, egyszerűbb ülésekkel, a tárolóhelyek megszüntetésével, könnyebb felnik és karbon intercooler-házak alkalmazásával 35 kg-mal csökkentették a saját tömeget. Ez, és a nagyobb leszorító-erő azt eredményezi, hogy 1,6 G-s keresztgyorsulást tud elérni a gép, az olaszországi Nardóban található körpályán 8 másodperccel gyorsabb körönként, mint a Chiron.

Az egykori francia autóversenyző, Albert Divo után elnevezett Bugatti listaára 5 millió euró (1,6 milliárd Ft), ami pontosan kétszerese a Chiron alapárának. Ennek ellenére meg se lepődünk azon, hogy már a bemutató előtt mind a 40 példányt értékesítették.