A Suzuki még 2018-ban szállt ki a Changan Suzuki közös vállalatból, jelképes 1 jüanos áron eladta 50%-os tulajdonrészét a kínai partnernek, azonban az Alivio (más piacokon Ciaz) nevű kompakt szedán és a Vitara gyártása tovább folytatódott egészen mostanáig. Most, két évvel a hivatalos távozás bejelentését követően megszűnik a Suzuki márka Kínában, a helyét pedig a Changan által újonnan létrehozott Oshan márka veszi át; anno 1993-ban harminc évre írtak alá együttműködési szerződést, így legalább 2023-ig gyártásban maradnak az autók.

Amíg az Alivio esetén csak a márkajelzést cserélik le a kocsi orrán és farán, a Vitara szabadidő-autónak új megjelenést készítenek, egészen pontosan a védjegyhivatalban kétféle átrajzolt orral is megjelent az Oshan Vitara – az egyiknél széles alsó légbeömlőt rajzoltak az első lökhárítóra, a másiknál pedig a Lexus-márka jellegzetes formájú, hatalmas homokóra hűtőrácsát látjuk. Mindkét Vitara-javaslat a saját hátsó lökhárítóját kapja, közös vonás a kocsi teljes szélességét elfoglaló hátsó lámpa. Ezek a változások egyébként nem valósulnak meg az Esztergomban gyártott modellnél, hiszen nálunk még az idén már a következő generációs Vitara gyártását kezdik majd majd.