Aston martinos a megjelenés az elektromos Focushoz hasonlóan Aston martinos a megjelenés az elektromos Focushoz hasonlóan

Rögtön két változatban is megindul majd a benzin-elektromos hibrid hajtással szerelt Ford C-Max buszlimuzin forgalmazása, a konnektorról is tölthető változat Energi, a sima pedig Hybrid néven kerül majd a kereskedésekbe. Az Egyesült Államokban már 2012-ben, Európában csak 2013-ban.

Mindkét változat ugyanazt az Atkinson ciklus szerint működő benzinmotor kapja, az eltérés valójában a lítium-ion akkumulátorcsomag méretében van. Pontos kapacitásokat még nem közöltek, de az Energi maximális hatótávolsága 800 km lesz, igaz, az átlagos napi ingázást elektromos üzemben is el tudja intézni, a telepét pedig egy éjszaka alatt teljesen fel lehet tölteni 120 V-os hálózatról. A csatlakozó a vezetőajtó és az első kerék között, a sárvédőn található.

A konnektorról is tölthető hibrid Energi néven lesz megvásárolható A konnektorról is tölthető hibrid Energi néven lesz megvásárolható

A C-Max Hybrid és C-Max Energi ugyanazt a fejlett információs rendszert kapja, ami az elektromos Focus esetén is megkönnyíti a töltőállomás keresését, az akkumulátor töltési szint ellenőrzését, igaz, jelen esetben nem létfontosságú ezek figyelemmel követése, hiszen legrosszabb esetben benzinesként folytatja útját az autó.

Ugyanúgy néz ki a sima Hybrid, mint az energi, csak nincs a vezető oldali sárvédőn elektromos csatlakozója Ugyanúgy néz ki a sima Hybrid, mint az energi, csak nincs a vezető oldali sárvédőn elektromos csatlakozója