Az ABT a Lamborgh ini Urus SUV-ből készített speciális szériát, amelyből csak 99 darabot szerelnek össze. Az Urus Scatenato (olaszul vad) jellemzője az elkészítéséhez használt rengeteg karbonszálas anyag és persze a megnövelt teljesítmény – ördögi számmal kerül az utcára gyári állapotában, hiszen a teljesítménye 666 lóerő. Az ABT viszont módosított a 4,0 literes, V8-as turbómotoron, így az ő verziójuk 810 lóerőt teljesít. Ehhez persze nem volt elég a chiptuning, új turbót és köztes hűtőt kapott, így majdnem teljesen lecserélték a szívóoldalt – mindemellett programozással is utánamentek a hardware változtatásoknak.

A teljesítmény növelésével egy lóerőre kevesebb mint 3 kg jut, ez az érték gyárilag 3,23 kg. Hogy a motortérben is egyértelmű legyen a vitaminkúra, a kempteni cég a motorburkolatokat is karbonszálasra cserélte és például az ülések oldalsó burkolatait ilyenre cserélték. A teljesség kedvéért szénszálból készültek a karosszériára utólag felszerelt áramvonalidomok is: kerékjárati ívperemek, küszöbök, koptatók, hátsó szárny, tükörházak.

A gépháztetőre és a sárvédőkre vágott légbeömlő nyílások kicsit a 90-es évek végét idézik, maiak viszont a 23 colos ABT HIGH Performance IRL23 fényes fekete felnik, valamint a 2x2es, 105 mm csőátmérőjű sportkipufogó.