Európában a kilencvenes évek elején már gyakorolta a kétévenkénti modellfrissítést a Ford, most épp Kínában készül hasonlóra. A globális frissítéssel egyszerre, 2019-ben újult meg az arrafelé dobozszerű-befejezéssel kínált Edge szabadidő-autó, amelynek 2021-ben dobják piacra legújabb változatát. Arrafelé még jól fogy a típus, havi több mint tízezer példányt értékesítenek belőle, és szeretnék megőrizni ezt a piaci pozíciót.

Egy kicsit a külsőt is átalakítják, még több krómdísznek találnak helyet a formatervezők, de az igazi változás a belső térben lesz, ahol búcsúznak a túlméretes, élére állított központi érintőképernyőtől, és a műszerfal tetejét elfoglaló, két nagy méretű képernyőt használnak majd. A hírek szerint műszakilag nem lesz változás, tehát a 2,0 literes (245 LE) és a 2,7 literes V6-os (322 LE) EcoBoost turbómotor lesz választható, utóbbihoz adnak összkerékhajtást.