Eredetileg kabrióként mutatkozott be a Chevrolet Corvette 1953-ban, a kupé karosszéria a második generációnál csatlakozott a kínálathoz, és csak a harmadiknál lett az olcsóbbik változat. A nyolcadik generáció újdonsága, hogy vászon- helyett már többrészes műanyagtetőt készítettek a mérnökök, az indoklás szerint a jobb lopásvédelem, a csendesebb utastér és a szebb megjelenés miatt.

Menet közben 48 km/órás tempóig lehet működtetni a szerkezetet, amelynek 16 másodpercre van szüksége az átalakuláshoz, villanymotorok helyett hidraulika végzi a mozgatást, ami megbízhatóbb működést eredményez a Chevrolet szerint. A tetődobozban lévő műanyag paneleket hőpajzs védi a 6,2 literes blokktól. A tetőmechanizmus nem befolyásolja a csomagtartó méretét, amelyben továbbra is két golfzsákot lehet egyszerre szállítani.

A karosszériavázban nincs újdonság abból következően, hogy már a kupénál is a kabriónak fejlesztett struktúrát alkalmazzák, ennek ellenére 10%-os meghaladó, 7500 dolláros felárat számítanak fel a kabrió karosszériáért – ne feledjük, a kupé is kivehető tetőpanelekkel rendelkezik –, igaz, itt az ülések között van egy állítható magasságú üveg szélfogó, és a felfüggesztést is áthangolták ennél a modellnél. Nem nyúlnak a motorhoz, ami jelen esetben is 495 lóerőt és 637 Nm-t tud, a váltó nyolcfokozatú duplakuplungos.