Miközben épp javítja a minőségbiztosítási rendszerét a Lada, újratárgyalja szerződéseit a beszállítókkal is. Azonban ez nem megy zökkenőmentesen, van néhány problémás partner, akik nem tudnak vagy akarnak időben alkatrészeket szállítani – nem is olyan rég le kellett állítani a 4×4, a Granta, a Kalina és a Datsun on-DO szerelősorait, mert néhány alkatrész hiányzott.

Bo Andersson nem hagyja magát zsarolni, inkább 28,5 millió rubelt (139 millió Ft) fizetett az orosz hadseregnek azért, hogy azok 37 konténernyi autóalkatrészt Vlagyivosztokból Uljanovszkba szállítsanak repülőgépekkel, ahonnan már kamionokon vitték tovább az alkatrészeket a gyárba. Ezzel a meglehetősen költséges lépéssel a beszállítóknak üzent a gyár, miszerint más forrásból is meg tudják oldani a beszerzéseket, úgyhogy ne nagyon akadékoskodjanak. Amíg a Lada vezetője a problémás beszállítókat nem nevezte meg, a példás partnereket felsorolta: Pirelli, Federal Mogul, Faurécia, Magna Automotive.

Június végén az ülések hiánya miatt kellett leállítani az egyébként jól fogyó 4x4 gyártását Június végén az ülések hiánya miatt kellett leállítani az egyébként jól fogyó 4×4 gyártását

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!