Teljes körű modellfrissítésnek vetette alá a McLaren a GT modelljét, amelynek az eredménye a GTS lett. Élesebbek a részletek, több lehetőséget kínálnak az egyedi kialakításhoz, 10 kg-mal csökkentették a saját tömeget és 15 lóerővel növelték meg a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét. A 635 LE/630 Nm elérésében segít az oldalsó légbeömlő, ami több levegőt enged a motorhoz, illetve a gyújtás átprogramozásával agresszívebbre vették az égésfolyamatot.

A 7 fokozatú váltó Comfort módban finoman dolgozik, Sport aktiválásakor gyújtásmegszakításokkal gyorsítja a kapcsolásokat, Track (pálya) módban utóbbit a végletekig kihegyezik. Mindegyik üzemmódban lehetőség van a kézi beavatkozásra a kormány mögötti kapcsolófülekkel. A Monroe szállítja a 2 szelepes elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat, gombnyomásra 110 mm-ről 130 mm-re növelhető az első hasmagasság, és ez a korábbihoz képest fele annyi idő, 4 másodperc alatt megy végbe. A McLaren GTS 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás, 8,9 másodperc alatt 200 km/órás sebességre, a csúcssebesség 326 km/óra.