Oroszországban egy kicsit másként járnak az órák, mint a világ többi részén, hiszen arrafelé még mindig az első generációs Dustert forgalmazzák a Renault márka égisze alatt. Az ottani piac júniusban megkapja az Arkana nevű szabadidő-kupét, amelynek érkezése miatt most egy kicsit megbolygatták a Dustert is. Legfontosabb változásként átnevezték az egyes felszereltségi szinteket (Authentique helyett Access, Expression helyett Live, Privilege helyett Drive, Luxe Privilege helyett Drive Plus) és némiképp módosították azok tartalmát, ami minimális áremelkedéshez vezet, és lecserélték a kormánykereket és az érintőképernyős fejegységet is (MediaNav 4.0). Nem nyúltak a motorválasztékhoz, tehát 1,6-os (114 LE) és 2,0 literes (143 LE) benzines, vagy 1,5 literes (109 LE) turbódízel kérhető, utóbbiaknál széria, egyébként feláras az összkerékhajtás.