Nem ez az első, rendőrségi használatra készített Ford F-150-es, de az új Police Responder változat az első olyan platós autó, amely megfelel az elfogóautókkal szemben támasztott elvárásoknak. Itt most semmi extrém dologra nem kell gondolni, épp csak növelt kapacitású hűtőrendszert kapott az autó, hogy ne melegedjen túl tartósan nagy sebességgel haladva, és a fékrendszere is fáradás nélkül képes többször nagy sebességről megállítani az autót. Tehát nagyjából azon a műszaki színvonalon van az új rendőrautó, amit egy teljesen hétköznapi, európai autó tud.

A motorháztető alatt a 3,5 literes V6-os Ecoboost található, 375 LE/637 Nm teljesítménnyel, a váltó 10 fokozatú automatikus, a csúcssebesség pedig elektronikusan korlátozott 161 km/h. Az FX4 terepcsomag is ott van a fedélzeten, tehát a hátsó differenciálmű zárható és nagyobb átmérőjűek a lengéscsillapítók, és alsó védőlemezek is vannak alul. Belül szembetűnőek a változások, az első ülések formája megváltozott, hogy a fegyverrel is kényelmesen helyet lehessen foglalni, a támlába pedig acéllemez-erősítést helyeznek. Az előválasztókar a kormányoszlopra kerül, így a középkonzolon bőven marad hely a rendőrségi felszereléseknek.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!