Az 1968-ban piacra dobott 911 T-t próbálja feleleveníteni a Porsche a legújabb 911-ből készített hasonló nevű autóval, amely egyedi megjelenést, javított vezetési élményt és kevesebb extrát kap, mint a kiindulást jelentő alapmodell. 20 mm-rel csökkenti a hasmagasságot a PASM felfüggesztés, szíj helyettesíti az ajtókárpiton a könyöklőt, nincs rádió vagy navigáció és hátsó ülés a fedélzeten, és minimálisra csökkentik a hangszigetelést is – mindez 20 kg-os tömegmegtakarítást eredményez.

A 3,0 literes biturbó boxer továbbra is 370 lóerős a Touring változat esetén, de rövidebb végáttételt alkalmaznak, rövidebb kapcsolási utakat kap a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó, és önzáró differenciálmű is van a fedélzeten, aminek következtében a 0-100 km/h sprintidő egy tizeddel, 4,5 másodpercre javul (a feláras dupla kuplungos váltóval továbbra is 4,2 másodperc), a végsebesség 290 km/h. A 911 Carrerához egyébként nem választható hátsókerék-kormányzás felár ellenében kérhető a 911 T-hez, amelynek németországi a 107 553 eurós ára pont a 911 Carrera (370 LE, 97 914 Euro) és a 911 S (420 LE, 112 075 euró) közé lett belőve.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!