A Peugeot már régóta szoros kapcsolatokat ápol az Iran Khodro autógyárral, a kifejezetten fejlődő országok számára kifejlesztett 301-est is oda akarták már adni a partnernek, de a 2018-as szankciók miatt a 300 darabos próbaszéria legyártása után véget ért a projekt. Azonban az irániak nagyon akarták az autót, ezért elkészítették annak saját márkaarculathoz igazított változatát, az IKCO K132-es nevű limuzint.

A tető és az üvegek kivételével az összes külső karosszériaelemet megváltoztatták, hátul például a legújabb divatnak megfelelően a jármű teljes szélességét elfoglaló lámpacsíkot alakítottak ki – karcsú LED-ek helyett vaskos izzókat használnak, szóval nem valami kecses a befejezés. Az utastérben már csak a márkajelzés cseréjére futotta a fejlesztőmérnökök erejéből. A legfontosabb változást az jelenti, hogy az autó alkatrészeinek 92,5%-át Iránban gyártják, mindössze 7,5%-ot vásárolnak külföldi beszállítótól, így 3,7 millió Ft-nak megfelelő riálba kerül az autó.

Az IKCO K132-es motorházteteje alatt a korábbi EC5-ös motorkódú 1,6 literes Peugeot motor dolgozik, a 110 lóerős négyhengeres az Euro 5-ös előírást tudja, a váltó ötfokozatú kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automatikus lehet.