Az indiai piac dominálásának erősödését reméli a Suzuki új fejlesztésű minjétől, amelynek nem kisebb mutatványt kell végrehajtania, mint a Maruti 800-as méltó utódának kell lennie.

Talán ezért van, hogy a nálunk is kapható Alto-tól eltérően kissé konzervatív a forma, jól elkülöníthető a motortér az utastértől. Hátulról nézve erősen hasonlít az i20-asra a megjelenés, de természetesen csak véletlen egybeesésről van szó. Az autó egy új fejlesztésű, az Euro 4-es előírásoknak megfelelő indiai követelményeket teljesítő 0,8 literes háromhengerest kap, és a hírek szerint extraként 1,0 literes háromhengeressel is elérhető lesz. Európában nem várható a Suzuki minimálautó forgalmazása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!