Idén 50 éves a Citroën SM kupéja, az évfordulóról mi is megemlékeztünk, és ebből az alkalomból maga a gyár is elgondolkozott azon, milyen lenne a különleges kupé, ha ma kellene azt megépíteni. Jean-Louis Bui független formatervező is hasonló módon cselekedett, ő azonban legalább megpróbált emlékeztetni a ma már legendás kupéra.

Noha a Stellantis konszern létrejöttével újra egy kalap alá tartozik a Citroën és a Maserati, az egyébként egy autóipari megbízásokon dolgozó mérnökirodában alkalmazott formatervező tisztában van azzal, hogy manapság már botorság lenne benzinfaló luxuskupéról álmodni, ezért az SM Revival akkumulátoros-elektromos hajtást kap – a virtuális világban.

Az alacsony légellenállás volt a fő szempont a megrajzoláskor, ami miatt az oldalfal például rendhagyó kialakítású, és magától értetődően kamerák helyettesítik a külső tükröket. Sajnos legyen is bármennyire szép a Citroën SM Revival, megvalósítására nincs esély, hiszen nem szabadidő-autóról van szó, manapság pedig minden erről szól az autópiacon és a francia márkánál is.