Ferris Rezvani saját autó építése helyett arra koncentrál, hogyan tudna új megjelenést adni a piacon elérhető sportkocsiknak. A Lotus Evora-átépítésnek szánt Bulleta meg se valósult, a bő egy éve megmutatott Rezvani Beast azonban már rendelhető is. Az eredeti elképzeléshez képest drágább lett az autó, hiszen 165 000 dollár az indulóár – igaz, ezért a pénzért rögtön az 500 lóerősre tuningolt 2,4 literes, kompresszoros és turbós Honda négyhengerest kapja a megrendelő.

Ez az összeg annak ismeretében elég merész, hogy ennél 100 000 dollárral olcsóbb a 230 lóerős Atom az Egyesült Államokban, és mindössze 10 000 dollárral olcsóbb a Porsche 911 GT3 RS-nél, ami legalább annyival többet tud nála, hogy ott nem feláras extra a szélvédő. A megrendeléstől számítva 8-12 hét alatt készítenek el egy-egy Beast sportkocsit, amelynél a lényegében állíthatatlan (sínen csúsztatható) karbon kagylóüléseket a megrendelőre szabják.

A Samir Sadikhov által megtervezett karbon karosszéria 748 kg-ra hizlalja a tömeget, ami 136 kg-os növekedés az Ariel Atomhoz képest. A 2,4 literes, az Egyesült Államokban a Honda Civic Si-ben szívómotorként beépített négyhengerest kompresszorral és turbófeltöltővel is ellátják, de amíg az Atomban 365 lóerőnél megállnak, jelen esetben 500 lóerőre növelik a teljesítményt. Ezek után nem csoda, hogy a 96 km/órás sebességet 2,7 másodperc alatt megfutja a Rezvani Beast, és 266 km/óra a csúcssebessége.

A kétkedőknek azt javasolják, hogy látogassanak el a cég kaliforniai központjába (2920 Red Hill Ave, Costa Mesa, CA., 92626), ahol bárki megtekintheti a kész autót, és persze rögtön a megrendelését is leadhatja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!