Nem kerül át TNGA-építőkészletre a Lexus IS, hanem az eddigi alapon folytatja pályafutását, azonban szó szerint minden látható karosszériaelemét módosították. Tömbszerűbb lett az első lökhárító, az oldalfalon több domborulatot látunk, hátul a legújabb divatnak megfelelően összekötötték a lámpákat, a kipufogó-végződések kerekek.

Az utastérben már felfedezhetőek olyan elemek, amelyek az elődből származnak, a középkonzol például ilyen, igaz, nagyobb méretű kijelzőt raknak a tetejére. A műszerfal szélén immár kerek légbeömlőket találunk, a kardánalagút átrendezésével két pohártartónak is találtak helyet az első ülések között. A műszaki részletekről még semmi nem ismert azon kívül, hogy az eddigihez hasonlóan 2,0 literes turbómotorral, 2,5 literes öntöltő hibriddel és 3,5 literes V6-ossal kínálják majd a Lexus IS-t.