Áprilisban mutatták meg a Nissan Pathfinder szabadidő-autó tanulmányát a Sanghaji Autószalonon, amivel kapcsolatban az volt a legnagyobb meglepetés, hogy az teljesen más, mint az alig 2 évvel korábban bemutatott globális modell. A kínai piac számára a villanyautós-megjelenés mellett egy kicsit több helyet adtak, hiszen azonos 2900 mm-es tengelytávolság mellett a távol-keleti karosszéria 5130 mm (+109 mm) hosszú, 1981 mm (+2 mm) széles, 1767 mm (-34 mm) magas. Amíg kívül változatlan maradt a megjelenés a tanulmányhoz képest, az utastérben annyi a változás a kémfotók alapján, hogy a globális modell klímavezérlőjét kapja a kínai Nissan Pathfinder is. Egyedüliként az elektrifikációt nélkülöző, 2,0 literes változó sűrítésű turbómotorral (252 LE) adják majd az óriási szabadidő-autót, első- vagy összkerékhajtás közül választhatnak majd a vásárlók.