Alapvetően két megjelenése lesz a felfrissített 7-es sorozatnak, az alapmodellnél légterelőlap kerül az eddigi ködlámpafészek helyére, az M Sport megjelenés pedig nagyobb légbeömlőket hoz. Közös vonás mindkettőnél az új, laposabb fényszóró és a megnövelt méretű vesék. A benzines részecskeszűrő alkalmazásával visszatér a 6,6 literes V12-es biturbó (610 LE, 800 Nm), az M760Li-nél a C oszlopra kerül a V12 logó, hátul pedig négy kipufogó-végződést látunk az M Sport modell kettő kipufogója helyett. A 740i-ben dolgozó háromliteres, soros hathengeres turbómotor 340 lóerős , a 750i 4,4 literes V8-as biturbója 472 lóerős, új elem, hogy a 745e jelzésű hálózatról tölthető hibrid hathengeres benzinmotort kap, a rendszerteljesítmény 396 lóerőre emelkedik.