Aki rendszeres olvasója a weboldalnak, az már tudhatja, hogy 136 lóerős lesz az új Suzuki Swift Sport M16A motorkóddal rendelkező 1,6 literes szívómotorja. Mostantól azonban azt is tudjuk, mindez 6900/min-es főtengely-fordulaton tudja majd alaposan átfésült erőforrás.

A maximális nyomaték 160 Nm 4400/min-nél, azonban a pörgősebbre hangolt négyhengerest a jövőben hatfokozatú váltóval lehet megszelidíteni – vagy épp vadítani, forgalmi helyzettől függően. A karosszéria teljes hossza 3890 mm, azaz összesen 4 centivel növelik a túlnyúlásokat az új lökhárítók, a magasság és a szélesség változatlan. Utóbbi azt is jelenti, hogy nem olyan látványos az oldalfal kialakítása, mint az S-Concept tanulmánynál. A normál változathoz képest elöl-hátul 2 centivel csökkent a nyomtáv – a szélesebb abroncsok miatt olyan felniket kap az autó, amely nem kifelé, hanem befelé növeli meg a tapadási felületet.

Megszelidítették az S-Concept tanulmányt, a fekete betétes xenon fényszóró maradt - és a felni is nagyon hasonló, csak kisebb átmérőjű Megszelidítették az S-Concept tanulmányt, a fekete betétes xenon fényszóró maradt – és a felni is nagyon hasonló, csak kisebb átmérőjű

Az első MacPherson rugóstagokba egy második, kisebb rugót építettek (hasonló megoldást használnak például az új Opel Astra esetén is) annak érdekében, hogy a jó úttartás mellett a komfortot is megőrizzék, a hátsó torziós híd teljesen új fejlesztésű darab.