Európában az új Honda Civic már csak e:HEV hibrid hajtással lesz megvásárolható, az egyedüli kivétel az új Civic Type R sportmodell lesz, amely egyelőre kitart a 2,0 literes turbómotor mellett. Korábban felröppentek pletykák arról, hogy elektromos hátsó tengely segítségével szintet lép az autó tudása, de a 400 lóerős rendszerteljesítményű hajtásra még legalább egy generációt várni kell, a 2022-ben érkező Type R még kitart a 300 lóerős turbómotor és az elsőkerékhajtás mellett. Hamarosan megkezdik a prototípus tesztelését a Nürburgringen, ennek megy elébe a gyár a hivatalos kémfotókkal, amelyeken látszik a Brembo fékrendszer, a Michelin Pilot Sport 4 abroncs, és hogy megtartják a hármas, középen kivezetett kipufogóvégződést; az elődnél a kisebb méretű középső cső volt a hangért felelős rezonátor, most ez a legnagyobb átmérőjű, szóval durvább lesz a hang? Biztosat majd a hivatalos bemutató után tudunk majd az új Honda Civic Type R-ről, addig pedig biztos lesznek még kémfotók és -videók.