Korábban már megmutattuk a Honda City 2012-es változatának első képeit, most azonban már hivatalos: az új lökhárító jelenti a legnagyobb változást a lépcsős hátú kisautó életében.

Ezüst helyett grafitszürke a középkonzol Ezüst helyett grafitszürke a középkonzol

Nem lett több biztonsági felszerelés az autóban, de mostantól a dupla légzsák és a blokkolásgátló az összes példányban benne lesz – korábban néhány árérzékeny piacon csak vezetőoldali légzsák volt az autóban. A műszerfal formája nem változott, de mostantól a korábbinál sötétebb, nem ezüst a középkonzol és a dekorbetétek színe. Az 1,5 literes, 120 lóerős benzinmotor fogyasztását kicsit lejjebb szorították, egyébként nem nyúltak hozzá. A világon mindenhol egyszerre újul meg a Honda City, amit Argentínában, a Fülöp-szigeteken, Indiában, Kínában, Malajziában, Pakisztánbanés Thaiföldön gyártanak.

Lényegében változatlan maradt az 56 országban forgalmazott City Lényegében változatlan maradt az 56 országban forgalmazott City

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!