A 43. Retromobile Kiállításon három fontos évfordulót is ünnepelt a Peugeot márka, amelyik az 5-ös szériát – a Type 5 modellt és az ötvenedik születésnapját ünneplő PEUGEOT 504-et – állította a középpontba. Nem véletlenül, a Genfi Autószalonon mutatják be a második generációs 508-ast, amelynek előzetesét, az Exalt tanulmányt is elvitték a veteránautó-kiállításra.

A 120 000 látogató és rajongó öt napon át ismerkedhetett a L’Aventure PEUGEOT Múzeum által kiválasztott modellekkel: A Type 5 az egyik legrégibb PEUGEOT gépjármű. 1893 és 1894 között összesen 14 példány készült belőle. Az Amicale 504 hozzájárulásával kiállított PEUGEOT 504 az idén ünnepli ötvenedik születésnapját. Az ezredfordulóig mintegy 3 700 000 példányban gyártott modell kiváló menettulajdonságai alapozták meg az oroszlános márka vezetési élmény tekintetében szerzett hírnevét. Az 1969-ben az Év Autójának választott PEUGEOT 504 később a világ minden részén nagy népszerűségre tett szert.

A Retromobile standján kiállított járművel vesz részt a PEUGEOT a 2018-as Tour Auto veterán autóversenyen. A Jean-Pierre Nicolas vezette autó a PEUGEOT tervezőcsapata által megálmodott új külsővel áll rajthoz. „A PEUGEOT 203 és 403 szerelmesei”-nek magángyűjteményéből származó PEUGEOT 203 a márka második világháborút követő megújulását jelképezi. Eredetileg az 1948-as Párizsi Autószalonon mutatkozott be, és idén lesz hetvenéves. Kerek évfordulót ünnepel a Pierre Peugeot által alapított sochaux-i PEUGEOT Múzeum is, amely harminc évvel ezelőtt, 1988. július 4-én nyitotta meg kapuit. A L’Aventure Peugeot több mint 200 év ipartörténetét mutatja be a montbéliard-i kezdetektől egészen a világ meghódításáig. Célja az oroszlános márka örökségének megőrzése, kezelése, továbbvitele és terjesztése.

A Club 404 gyűjtőklubtól kölcsönkapott PEUGEOT 404 kabrió Sergio Pininfarina, neves karosszériatervező munkája. Ez a ritka hardtop változat 1961 októberében mutatkozott be a Párizsi Autószalonon.

A standon kiállított PEUGEOT 205 GTi-t a PEUGEOT France által 2016 augusztusában indított „Mon sacré numéro” projekt keretében, a L’Aventure Peugeot múzeum műhelyében restaurálták. Az 1984 februárjában debütáló PEUGEOT 205 GTi nagyban hozzájárult a márka sportos imázsához, melyet az 1985-ben és ’86-ban ralivilágbajnok, majd ’87-ben és ’88-ban Paris–Dakar-győztes 205 Turbo 16 sikerei tovább erősítettek. A magángyűjteményből származó járművet a franciaországi „205 GTi Club” jóvoltából tekinthetik meg az érdeklődők.

Hogy teljes legyen az összkép, a CAAPY egy 1959-es Talbot-Lago America coupét is kiállít. A modellt Carlo Delaisse tervezte, és kevesebb mint 20 példány készült belőle. A 2014-ben bemutatott előkelő PEUGEOT Exalt tanulmányautó hangsúlyosan sportos megjelenésével és merész anyagaival a PEUGEOT limuzinideálját testesíti meg.