Aszimmetrikus karosszériájával hatalmas feltűnést keltett a Hyundai Veloster 3 évvel ezelőtti piacra dobásakor, de azóta javarészt csend honol a típus körül, egyedül a Turbo változat érkezése jelentett némi változást. Most azonban elérkezett a modellfrissítés ideje, amely során az optikai helyett az akusztikus változást helyezték előtérbe.

Az 1,6 literes, 140 lóerős alapmotor és az 1,6 literes, 204 lóerős turbómotor is változatlanul folytatja, de utóbbinál immár alapfelszerelésként adják azt a rendszert, amely a hangszórók segítségével teszi sokkal izgalmasabbá a kipufogó- és motorhangot. Ez egyfelől egyszerű programozással megoldható volt, másfelől ha épp egy kis nyugalomra vágyik az ember, akkor egyszerűen kikapcsolja a zenei aláfestést.

Fontos műszaki változás, hogy ezentúl nincs automatikus váltó, a szívómotorhoz 6 fokozatú, a turbómotorhoz 7 fokozatú dupla kuplungos robotizált váltó rendelhető felár ellenében. Kívül csak új karosszériaszínek – köztük matt fényezések is – jelentik a változást, belül kétszínű hangulatok jelentek meg. Immár gombnyomásra állítható, mekkora legyen a kormányszervo rásegítése, ezen kívül a legújabb BlueLink multimédiás fejegység is elérhető a Veloster sportkupéhoz.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!