A speciális járműveket gyártó olasz Bremach cég csődbe ment, de a kaliforniai leányvállalata továbbra is működik, sőt, a T-Rex nevű nagy méretű teherautó mellett egy terepjáróval és egy pickuppal bővíti a kínálatát – az UAZ-tól származó Patriot és Pickup típusokat szerel majd össze kaliforniai üzemében. Érdekes módon, amíg a márkanevet Bremach-ra cserélik, megtartják az UAZ márkajelzését a karosszériákon, a típusnév Taos (terepjáró) és Brio (pickup) lesz. Az első autók már ott vannak az Egyesült Államokban, ezeken végzik el a helyi forgalomba helyezéshez szükséges módosításokat, amelyek aztán a szériagyártás megindításához szükségesek.

Csak 2021 végén kezdik majd az összeszerelést, mert megvárják, amíg Oroszországban elkezdik gyártani a felfrissített modelleket, azok alapján készülnek majd az új autók, gyakorlatilag az összes extrával ellátva, ami az UAZ-nál csak elérhető. A járművek orrába a 2,7 literes négyhengeres benzinmotor kerül (135-150 LE), a váltó hatfokozatú automatikus, és alapfelszerelés lesz a kapcsolható összkerékhajtás.

A Bremach Taos alapára 26 405 dollár (7,9 millió Ft), míg a Brio-ért legalább 27 882 dollárt (8,3 millió Ft) kell fizetni, ami nem feltétlen versenyképes ajánlat. A Bremach Brio pickuppal összemérhető Nissan Frontier (előző generációs Navara) indulóára 26 790 dollár, és abban 3,8 literes, 214 lóerős V6-os dolgozik és kilencfokozatú automatája van, a Bremach Taos terepjáróhoz mérhető ötajtós Jeep Wrangler indulóára 28 315 dollár, és annak 289 lóerős 3,6 literes V6-os motorja van nyolcfokozatú automatával párosítva.