Nincs meglepetés, pár hónappal a Yaris modellfrissítés után megújul annak testvérmodellje, a Yaris Cross szabadidő-autó is. Az eddigi egyetlen öntöltő hibrid hajtás Hybrid 115 néven marad a kínálatban (116 LE/141 Nm), emellé alternatívaként érkezik a Hybrid 130 jelzésű hajtás, amelynél nagyobb teljesítményű villanymotorok miatt 132 LE a rendszerteljesítmény és 185 Nm a nyomaték, a szoftveres optimalizálással pedig a gyár ígérete szerint változatlan a fogyasztás.

A magasabb felszereltségeken választható Hybrid 130 hajtásnál a 0-100 km/óra gyorsulás ideje 0,5 másodperccel javul 10,7 másodpercre, az előzéseknél fontos 80-120 km/óra gyorsulás ideje 0,4 másodperccel 8,9 másodpercre javul. Az összes Toyota Yaris Cross csendesebb utasteret kap (aktív baloldali motortartó-bak, rezonátor a szívósorban, 1 helyett 3 rétegű műszerfal alatti burkolat, vastagabb üvegből készül az első szélvédő, amelynek tövénél extra csillapítást helyeztek el), új az érintőképernyős fejegység – felszereltségtől függően 7 vagy 12,3 colos képátló. Immár az összes felszereltségen puha a műszerfalburkolat, új mintát kaptak a szövetkárpitok. Fejlesztettek a T-Mate vezetőtámogató rendszer tudásán, amely már a fejegységgel hasonlóan távoli frissítéssel is karban tartható.

A felfrissített Toyota Yaris Cross piaci bevezetésénél lesz elérhető a Premiere Edition nevű limitált széria, amely az exkluzív Urban Khaki nevű fényezést kapja (gyöngyházfehér és ezüst is kérhető) fekete tetővel, 18 colos esztergált felületű felniken gördül.