Amíg a Skoda Fabia kabriója csak játékautó, addig a Golf kabrió GTI és R változatairól nem tudni, komolyan gondolja-e őket a Volkswagen. Minimális erőfeszítéssel megvalósíthatóak lennének sorozatgyártásban.

A piros színű GTI kabrió motorterébe nem a Wörtherseetour-on bemutatkozó GTI 35. éves jubileumi kiadás 235 lóerős motorját szerelték, megelégedtek a normál változat 211 lóerős TFSI-jével. Ezen kívül az autó alján körbefutó fekete műanyag burkolat jelent még újdonságot.

A GTI-nek szüksége van az extra spoilerekre, hogy lépést tartson az R változattal A GTI-nek szüksége van az extra spoilerekre, hogy lépést tartson az R változattal

A kék színű Golf R kabrió esetén a 272 lóerős kétliteres turbómotort építették a motortérbe, azt azonban nem árulták el, hogy átvették-e a zárt karosszériás modell összkerékhajtását is. Ennél nincs semmi újdonság a karosszérián, leszámítva természetesen az R változat egyedi első-hátsó lökhárítóit, küszöbborítását és 19 colos felnijeit.

A 272 lóerős motorral igazán különleges jármű a Golf kabrió A 272 lóerős motorral igazán különleges jármű a Golf kabrió