1984-ben mutatta be a Toyota a Landcruiser 70-est, amely számos utódát is túlélve mind a mai napig készül – és egy darabig még biztosan velünk marad. Most az orr finom módosításával a legújabb Prado-hoz tette hasonlatossá a nagy öreg megjelenését a Toyota, és egy nagyon fontos ügyféligényt is teljesített: újra elérhető automatikus váltóval a típus.

Annyi a szépséghiba, hogy amíg az 5 fokozatú kézi kapcsolású váltóhoz még mindig a 4,5 literes V8-as turbódízelt adják (204 LE/500 Nm), addig akinek szüksége van a 6 fokozatú automatikus váltó nyújtotta előnyökre, annak be kell érnie a 2,8 literes, 4 hengeres turbódízellel (205 LE/430 Nm). Van még egy fontos változás a Toyota Landcruiser 70-es életében, az ugyanis 2023 utolsó negyedévétől újra megvásárolható lesz Japánban, ahonnan 2015-ben búcsúzott, mert nem elégítette ki az akkor hatályba lépő előírásoknak.