Ha az Abarth nem elég vad, ott vannak a tuningcégek, akik úgy 250-300 lóerőre tornázzák fel az 1,4 literes turbómotor teljesítményét. Ha még ezzel sem elégedett a kedves tulaj, akkor forduljon nyugodtan a Lazzarini Design céghez, amely épp egy Ferrari 458 Italia technikáját akarja belerakni a pöttömnyi mini karosszériájába.

Természetesen elég alaposan át kell építeni a karosszériát, hogy a 4,5 literes V8-as szívómotor és a hozzá kapcsolódó dupla kuplungos váltó elférjen – vagy harminc centivel kell meghosszabbítani a tengelytávolságot, hogy a hátsó ülések helyére kerüljön az erőforrás. Persze még így is cipőkanállal kell dolgozni, például nincs hely a gyári szívósornak és kipufogó-leömlőknek sem, az egyedi gyártású alkatrészek miatt az erőforrás teljesítménye „mindössze” 550 lóerő lesz.

Azért kell jövő időben beszélni az autóról, mivel a Lazzarini Design egyelőre csak a terveket készítette el, most épp egy megfelelően tőkeerő megrendelőre várnak, akinek megér 126 millió forintot az 550 lóerős, nagyjából 1100 kg tömegű Fiat 500-as. Ami még mindig jutányos ajánlatnak tűnik a Fenice Milano Abarth 500 C La Dolce Vita Gold and Diamonds 200hp-hez képest.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!