Amikor az első generációs Nissan Juke tulajdonosai újra cserélték autójukat, állandóan azt a visszajelzést kapták az értékesítők, hogy hiányzik nekik a sárga szín, ez a visszajelzés pedig eljutott a központba is, ezért most, a 2. generációs modell félidei megújulásánál visszatért a palettára ez a fényezés.

De nem csak a sárga az új fényezés, a gyöngyfehér helyett van egy új gyöngyfehér, a metálfekete még feketébb (fém- helyett üvegport kevernek a lakkba), ezenkívül a felniket cserélték le. Az igazi változás az utastérben van, ahol már 12,3 colos képátlójú a 8°-kal a vezető felé fordított központi érintőképernyő. Javítottak a beszédvezérlésen, a menüben konfigurálható csempék is vannak, a telefoncsatlakoztatás vezetéknélküli, USB-s csatlakozáson át az autó álló helyzetében videólejátszásra is használható a központi képernyő. Újak a burkolatok és kárpitok, ide is beszivároghat a sárga szín, finomabb tapintású műbőrrel vonják be a kormánykarimát, amely mögött 12,3 colos képátlójú monitor informál, több grafika közül lehet választani. 7,8 literes lett a kesztyűtartó, elektromos a rögzítőfék, így több a tároló a 2 első ülés között, elöl- és hátul is USB-A és USB-C csatlakozót is találunk.

A vezetőtámogató rendszerek tudását fejlesztették, nagyobb felbontású – 0,3 helyett 1,3 megapixel – kamerákat használnak, széria a tolatókamera, opciós a körkamera. Nem változott a Nissan Juke motorválasztéka, az 1,0 literes turbómotor (117 LE/180 Nm – pár pillanatig 200 Nm) 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 7 fokozatú duplakuplungos váltóval kérhető, és van még a 140 LE rendszerteljesítményű (94 LE benzinmotor és 49 LE villanymotor) öntöltő hibrid hajtás.