A Toyota Hilux első generációja 1968. március 21-én mutatkozott be Japánban, majd egy évvel később az európai piacokon is megjelent. A Hilux mára a Toyota egyik legsikeresebb autójává vált több mint 18 millió darabos értékesítésével, jelenleg hat országban gyártják és 180 országában és régióban kapható. Újra meg újra bizonyította legyőzhetetlenségét brit autós műsorokban, meghódítva az Északi-sarkot, Izland vulkánjait és az Antarktiszt, közben pedig dobogós helyezéseket szerzet a Dakar Rali poklában.

Egyfelől a születésnapot ünnepli az ‘Invincible 50 Chrome Edition’, másfelől az egyre inkább személyautósabb haszonjárműre vágyó vásárlóknak is próbál megfelelni. A megjelenést egyedivé teszik a krómozott bukócsövek és fellépők, a gallytörő rács és kartervédő lemez, valamint a fekete színű kerékjárat-szélesítések, amelyek csiszolt felületű, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat ölelnek körül. Az első ajtókat “Invincible 50” embléma díszíti. A plató fényezését műanyag bélés óvja, és az utastéri küszöbdíszlécek is műanyagból készültek.

A különkiadást a 150 LE/400 Nm teljesítményű 2.4 D-4D dízelmotor hajtja, a szabványos üzemanyag-fogyasztása 6,8 l/100 km. A Hiluxból Európában tavaly 41.044 darab kelt el, ami rekordnak számít.