Az Aston Martin még tavaly novemberben hívta életre azt a kampányát, amelynek a célja az egymillió Facebook-rajongó megszerzése volt. A központi elem az volt, hogy aki megkedvelte az autógyárat, az részt vehetett egy szavazásban.

Először is azt választhatták ki a részvevők, melyik típusból készüljön el az ünnepi autó. Itt fölényesen a DB9-es kupéra esett a rajongók választása. A második körben már egy kicsit konkrétabb volt a dolog, többféle külső megjelenést képzeltek el a tervezők, amelyek közül a legfeltűnőbbet választották ki a rajongók.

A gyár tartotta magát ígéretéhez, és alig pár nappal a szavazás lezárultát követően már prezentálta is a végeredményt, az Aston Martin DB9 1M elnevezésű egyedi kupé. A külsőt fólia-dekor segítségével varázsolták át, az utastérben maradt a gyári obszidián fekete-csípős vörös színvilág. Nem tudjuk, mi a szándéka a brit manufaktúrának az autóval a jövőben, nem valószínű, hogy azt kisorsolják a rajongók között, de még azt sem lehet kizárni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!