A nemzetközi premierhez képest kicsit megkésve érkezett meg – tért vissza – Európába a Toyota Camry, a modellfrissítéssel viszont épp csak 5 hónapot várnak, így alig több mint egy évvel a piaci bevezetést követően máris frissül az öntöltő hibrid hajtással szerelt limuzin. A cégek kedvelik a típust, az értékesítések 85%-a flottákba megy, ez várhatóan a jövőben sem változik.

Kívülről a kicsit több krómról lehet felismerni a 2021-es modellévhez tartozó járműveket, a felniket is lecserélték és van egy új karosszériaszín is. Az utastérben is újak a színek, illetve immár 9 colos képátlójú érintőképernyő trónol a középkonzolon, a fejegység gyorsabb és már online szolgáltatásokat is nyújt. A vezetőtámogató rendszerek sora bővült, a megmaradóaké javult. A Toyota Camry továbbra is csak egyféle hajtással, 218 lóerő rendszerteljesítményű öntöltő hibridként lesz elérhető Európában – arról nincs szó a sajtóanyagban, hogy lítium-ion technológiára cserélik-e az akkumulátort.