Noha csak tavasszal kezdték meg a második generációs Dacia Duster forgalmazását, már kezdettől fogva tudni lehetett, hogy az Euro 6d Temp előírások miatt hamarosan átalakul a motorkínálat. Az 1,6 literes szívómotor lényegében változatlanul folytatja, de az 1,2 literes turbómotortól búcsúzunk, annak a gyártásával leáll a Renault, az 1,33-as turbómotor érkezik a helyére – nemhivatalosan 125 és 150 lóerős teljesítményről tudunk.

Az 1,5 literes dCi-ről azonban most megvannak a hivatalos számok, a jövőben Blue dCi névre hallgató dízelnél alaposan belenyúltak a konstrukcióba. Magasabb nyomáson, 2000 bar-on dolgozik a közös nyomócsöves befecskendezés, a kipufogórendszerbe került egy SCR-katalizátor, tehát AdBlue-t is kell tankolni. Alapszinten 95 LE/240 Nm a teljesítmény, az emelt pedig 115 LE/260 Nm, a szabványos fogyasztás mindkét esetben változatlanul 4,4 l/100 km. A 0-100 km/h gyorsulás értéke mindkét esetben javult, amíg a 90 lóerősnél 13,6 másodpercig tart a sprint, a 95 lóerős ezt 12,6 másodperc alatt letudja, a 110 lóerősnél 12,6 másodperc a 0-100 km/h gyorsulás, a 115 lóerősnél 10,5 másodperc.